Innan jag ska sova på kvällarna tycker jag det är skönt att kolla på någon serie eller så för att varva ner. Vanligtvis blir det Top Gear men jag har kollat på alla avsnitt från alla de 11 säsongerna ett dussintal gånger så jag bestämde mig för att låta Top Gear svalna lite.

Då var den stora frågan vad som skulle få ta Top Gears ärofyllda plats. Jag kände inte för att ladda ner gigvis med filmer så jag bestäme mig för att börja se om någon serie jag reda hade. En serie från det förflutna.

Jag hittade inte alla avsnitt från första säsongen men sen upptäckte jag att de låg på ipoden. För ett bra tag sen försökte jag få en viss person att börja kolla på OC, kommer inte ihåg hur det gick men vilka sköna vibbar jag får när jag kollar på OC. Början av OC, första säsongen då allt var som bäst. Mmmm..