Fredrik Arefalk heter den vänliga själ som till slut tog beslutet att lägga ner ”Förkväll”. I två säsonger varade plågan som ständigt dök upp i runtan medan man zappade.

Jag vill gärna fråga hur det kunde hända, hur kunde programidén gå igenom? Med dem som programledare? Men nu när det är nerlagt så skippar jag det och är bara tacksam istället.


För att slippa skriva om två ointressanta saker på olika inlägg klämmer jag in några rader om en kiosk här…
… Priset för väldens mest obetydliga kiosk går till… Maria’s kiosk.mk.jpgJag har absolut inget emot ägeren, vem det än är, men jag har gått förbi den här kiosken ett antal gånger och inte förens idag lade jag märke till den och tänkte, nej jag tänkte inget jag ryckte bara på axlarna. Den är ingenting. Jag bara såg på den med avsmak. Maria’s Kiosk heter den, ”MK”, dock inte att förväxla med NK, Nordiska kompaniet.